Pošiljka, plaćanje, povratak predmeta

I. NAČINI PLAĆANJA

  1. Dućan pluta putem interneta pruža svojim korisnicima sljedeće načine plaćanja:

    Plaćanja kreditnim karticama koje je izvršila tvrtka eCard Inc. za VISA, VISA Electron, MasterCard, MasterCard Electronic i Maestro. Naknadu za obradu plaćanja plaća dućan.

Plaćanja putem PayPala. Naknadu za izvršenje plaćanja preuzima kupac.

Plaćanja putem Przelewy24 – PayPro S.A. sv. Kanclerska 15, 60-327 Poznań. Troškove plaćanja plaća kupac

II. POŠILJKA

  1. Kupljena roba dostavlja se kupcima u Hrvatskoj putem kurirske tvrtke ili Parcel Forcea. Troškovi dostave su sljedeći:
  • Osnovni troškovi dostave: 65 kn (do 2 kg)

2. Kupljena roba dostavlja se na adresu navedenu u narudžbi. Kupac je dužan obavijestiti upravu o bilo kojoj promjeni koja utječe na provedbu ugovora, posebno o promjenama podataka za kontakt koji su presudni za otpremu, kao i promjenama adrese e-pošte za kontakt i telefonskog broja. U suprotnom, e-poruke i obavijesti bit će poslane na stare adrese.

3.   S obzirom na to da su paketi poslani našim kupcima zajamčeni, molimo provjerite sadržaj paketa u nazočnosti kurira DATUM DOSTAVE. U slučaju oštećenja, izradite izvještaj o šteti u kojem trebate navesti način korištenih metoda zaštite robe (krhka naljepnica, kartonski razdjelnik, dvije kutije, omot) kao osnovu za pružene podatke. Potom ćemo od dostavna tvrtka. Rok isporuke je 3-5 radnih dana nakon otpreme.

Ako je roba oštećena, kupac ima dvije mogućnosti:

1. Kupac prima robu i istodobno s kurirom piše izvještaj o šteti, fotografira štetu i šalje je na e-mail adresu:

office@ducanpluta.hr


2. Kupac odbija prihvatiti paket. Ova e-pošta osnova je za oporavak bilo koje oštećene stavke.

Ako kurir odbije provjeriti sadržaj paketa, zabilježite njegovo ime i telefonski broj, a zatim nas obavijestite.

AKO NE POŠTUJEŠ GORNJA PRAVILA, ŽALBE ĆE SE I dalje RAZMATRATI, ALI TROŠKOVE NOVIH STAVKI I TROŠKOVE DOSTAVE KUPAC MORA PROSETI.

4. U trenutku prihvaćanja narudžbe, vlasništvo, zajedno s rizikom povezanim s posjedovanjem i korištenjem naručene robe, uključujući rizik od oštećenja ili gubitka predmeta, prelazi na kupca.

5. Otprema se vrši u roku od 3 radna dana. Uprava trgovine ima pravo promijeniti datum otpreme ako se pojave okolnosti izvan njihove kontrole. Ako je kupac naručio proizvode koji su dostupni na različite datume, rok za dovršetak narudžbe se produžuje i narudžba se stavlja nakon primitka posljednje stavke s popisa.

6. Svi predmeti poslani kupcima pažljivo su zapakirani i osigurani od gubitka i oštećenja.

III. PREDMET SE VRATI

 1. Kupac može odlučiti vratiti robu kupljenu putem naše trgovine u roku od 14 dana od trenutka preuzimanja paketa. Dotična će se roba prihvatiti samo ako nam je poslana u neoštećenom originalnom pakiranju sa svim sastavnim dijelovima i ako sama roba nije oštećena i ne pokazuje znakove uporabe.

Obrazac za povlačenje – preuzimanje

2. Kupujący musi dołączyć do przesyłki oryginał oświadczenia o odstąpieniu od umowy oraz oryginał dowodu zakupu (paragon lub paragon). Jeśli kupujący nie dołączy powyższych dokumentów, przedmioty nie zostaną przyjęte. Klient musi również podać administracji sklepu dokładne informacje o kliencie, w tym numer rachunku bankowego, na który zostaną zwrócone pieniądze za zakupiony towar.

3. Ako su uz naručenu robu osigurani dodatni bonus predmeti, oni će se također vratiti.

4. Uprava trgovine jamči povrat vrijednosti proizvoda.

5. Novac će se vratiti na navedeni bankovni račun u roku od 10 radnih dana. Ako je plaćanje izvršeno kreditnom karticom, novac će biti vraćen na račun te kartice.

6. Troškovi dostave se ne vraćaju.

7. Povratak se vrši samo na račun kupca.

8. Kupac se obvezuje osigurati robu od svih mogućih oštećenja koja mogu nastati tijekom transporta.

9. Uprava trgovine ne prihvaća pakete pouzeća.

IV. JAMSTVA I PRITUŽBE

1. Sva roba dostupna u trgovini podliježe jamstvu proizvođača.

2. Odgovornost za štetu nastalu pravilnim funkcioniranjem pravilno korištene robe ograničena je na jamstvene uvjete koje je utvrdio proizvođač ili distributer robe.

3. Namjena robe mora biti navedena u uputama za uporabu. U svakom slučaju, uprava trgovine neće biti odgovorna za bilo kakvu posljedičnu, neizravnu ili ponavljajuću štetu nastalu nepravilnom uporabom isporučene robe.

4. Jamstveni rok naveden je u opisu objavljenom na web mjestu trgovine i jamstvenim karticama koje se isporučuju s isporučenom robom. Detaljni uvjeti jamstva navedeni su u jamstvenim dokumentima koje je izdao jamac. Ako kupac u kutiji ne pronađe jamstvenu karticu, dokaz o kupnji, odnosno račun ili račun s obračunatim PDV-om, smatra se ekvivalentom takve kartice.

5. Ako se utvrdi nesklad između specifičnosti proizvoda i odredbi zaključenog ugovora, kupac ima pravo vratiti naručenu robu. Kupac mora obavijestiti prodavatelja o ovoj činjenici slanjem detaljnog opisa svih utvrđenih neslaganja. Kupac ima pravo obavijestiti prodavatelja o takvim nedostacima u roku od 14 dana od trenutka kada je paket preuzet. Nakon toga kupac nema takvu mogućnost.

6. Sve žalbe u vezi s transakcijama koje su izvršene zbog nedostatka prethodnog znanja o uvjetima sporazuma, neće se uzimati u obzir.

7. Kupac mora koristiti obrazac za prigovor kako bi prodavatelja pismeno obavijestio o bilo kakvim nedostacima u kupljenoj robi koji su korišteni u skladu s načelima poštene upotrebe. Ako se prigovor odnosi na predmet koji je oštećen u tranzitu, u prisustvu kurira mora se sastaviti izvještaj o šteti. Prigovori se mogu poslati e-poštom na sljedeću adresu: office@ducanpluta.hr.

8. U slučaju odbijanja povrata paketa bez prethodne obavijesti o otkazivanju, trošak povrata i povrata snosi kupac. Ukoliko roba nije preuzeta u GLS odjelu ili packetshop punktu, kupac snosi trošak povrata robe pošiljatelju, odnosno dvostruku cijenu prijevoza.

9. Vraćena roba mora biti zapakirana u originalno pakiranje i sadržavati sve komponente. Roba će se vratiti uz dokaz o kupnji.

X
Naručiti Uzorke