Pošiljke, plaćanja i povrati

I. NAČINI PLAĆANJA:
1. Pluta Ducan svojim korisnicima nudi sljedeće načine plaćanja:

– Plaćanje kreditnim karticama za VISA, VISA Electron, MasterCard, MasterCard Electronic i Maestro koje implementira eCard Inc. Troškove obrade plaćanja snosi trgovina.

– Plaćanje putem PayPala. Troškove obrade plaćanja snosi kupac.

– Plaćanje putem Przelewy24 – PayPro S.A. ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań. Troškove obrade plaćanja snosi kupac.

II. DOSTAVA

1. Kupljena roba bit će dostavljena kupcu kurirskom službom.

2. Kupljena roba bit će dostavljena na adresu navedenu u narudžbi. Kupac je dužan obavijestiti Upravu o svim promjenama koje utječu na realizaciju ugovora, a posebice o promjenama kontakt podataka bitnih za otpremu kao io promjenama kontakt e-mail adrese i broja telefona. U suprotnom, e-mailovi i obavijesti će se slati na stare adrese.

3. Budući da se paketi našim kupcima šalju s garancijom, molimo da provjerite sadržaj paketa u prisustvu kurira NA DATUM ISPORUKE. U slučaju oštećenja, molimo Vas da pripremite zapisnik o šteti u kojem naznačite način zaštite robe (lomljiva naljepnica, kartonska pregrada, dvije kutije, pakiranje) kao temelj dostavljenih podataka. Zatim ćemo zatražiti odštetu od kurira. Rok isporuke je 3-5 radnih dana nakon slanja.

Ukoliko je roba oštećena, kupac ima dvije mogućnosti:

1. Kupac preuzima robu i istovremeno s kurirom sastavlja zapisnik o oštećenju, fotografira oštećenje i šalje ga na e-mail adresu:

office@plutaduca.hr

2. Kupac odbija primiti paket. Ovaj e-mail je osnova za povrat svih oštećenih artikala.

Ukoliko dostavljač odbije provjeriti sadržaj pošiljke, molimo Vas da napišete njegovo ime i broj telefona te da nas o tome obavijestite.

UKOLIKO SE NE PRIDRŽAVATE GORE NAVEDENIH PRAVILA, REKLAMACIJA SE UVAŽAVA, ALI TROŠKOVE NOVIH PREDMETA KAO I TROŠKOVE DOSTAVE SNOSI KUPAC.

4. Trenutkom prihvaćanja narudžbe vlasništvo nad robom prelazi na kupca zajedno s rizikom vezan uz posjedovanje i korištenje naručene robe, uključujući rizik oštećenja ili gubitka artikla.

5. Isporuka će biti izvršena unutar 3 radna dana. Administracija trgovine ima pravo promijeniti datum otpreme ako se pojave okolnosti na koje ne može utjecati. Ukoliko je kupac naručio proizvode koji su dostupni na različite datume, rok izvršenja narudžbe će se produžiti i narudžba će biti izvršena po primitku zadnjeg artikla na popisu.

6. Svi artikli koji se šalju kupcima pažljivo su pakirani i osigurani od gubitka i oštećenja.

III. POVRAT PREDMETA

1. Kupac može odlučiti vratiti robu kupljenu preko naše trgovine u roku od 3-4 dana od trenutka primitka paketa. Dotičnu robu ćemo prihvatiti samo ako nam je poslana u neoštećenoj originalnoj ambalaži sa svim uključenim komponentama te ako sama roba nije oštećena i nema znakova korištenja.

Obrazac za povlačenje – preuzimanje

2. Kupac mora u paketu priložiti originalnu obavijest o raskidu ugovora i originalni dokaz o kupnji (račun ili račun). Ukoliko kupac ne priloži gore navedene dokumente, artikli se neće preuzeti. Kupac je također dužan dostaviti upravi trgovine točne podatke o kupcu, uključujući i njegov bankovni račun na koji će biti vraćen novac za kupljeni artikl.

3. Ako su uz naručenu robu isporučeni dodatni bonus artikli, oni će također biti vraćeni.

4. Administracija trgovine jamči povrat vrijednosti proizvoda.

5. Novac će biti vraćen na navedeni bankovni račun u roku od 3-4 radna dana. Ukoliko je plaćanje izvršeno kreditnom karticom, novac će biti vraćen na račun te kartice.

6. Troškovi dostave su nepovratni.

7. Povrat novca je moguć samo na trošak kupca.

8. Kupac se obvezuje osigurati robu od svih mogućih oštećenja koja mogu nastati tijekom transporta.

9. Uprava trgovine ne prima pošiljke pouzećem.

IV. JAMSTVA I REKLAMACIJE

1. Sva roba dostupna u trgovini pokrivena je jamstvom proizvođača.

2. Odgovornost za štetu uzrokovanu pravilnim funkcioniranjem robe kada se pravilno koristi ograničena je na uvjete jamstva koje je utvrdio proizvođač ili distributer robe.

3. Namjena robe mora biti navedena u uputama za uporabu. Administracija trgovine ni pod kojim uvjetima ne preuzima odgovornost za bilo kakvu posljedičnu, neizravnu ili opetovanu štetu nastalu nepravilnom uporabom isporučene robe.

4. Jamstveni rok naveden je u opisu objavljenom na web stranici Trgovine i u jamstvenim listovima priloženim uz isporučenu robu. Detaljni uvjeti jamstva navedeni su u jamstvenim dokumentima izdanim od strane jamca. Ako kupac u kutiji ne pronađe jamstveni list, dokaz o kupnji ili račun ili račun s iskazanim PDV-om, isti se smatra istovjetnim takvoj kartici.

5. Ukoliko se utvrdi odstupanje između specifičnosti proizvoda i odredbi sklopljenog ugovora, Kupac ima pravo na povrat naručene robe. O ovoj činjenici Kupac je dužan obavijestiti Prodavatelja slanjem detaljnog opisa svih utvrđenih odstupanja. Kupac ima pravo obavijestiti Prodavatelja o takvim nedostacima u roku od 3-4 radna dana od dana primitka paketa. Nakon toga Kupac više nema takvu mogućnost.

6. Bilo kakve pritužbe na transakcije napravljene zbog nepoznavanja uvjeta transakcijskog ugovora neće se razmatrati.

7. Ukoliko Kupac odbije primiti pošiljku bez prethodne obavijesti o odustajanju, troškove dostave i povrata pošiljke snosi Kupac. Ukoliko se roba ne preuzme u GLS poslovnici ili paketnici, Kupac snosi troškove povrata robe pošiljatelju u dvostrukom iznosu od originalnih troškova dostave.

8. Kupac je dužan pisanim putem putem obrasca za reklamaciju obavijestiti Prodavatelja o svim nedostacima kupljene robe koja je korištena u skladu s načelima poštene uporabe. Ukoliko se reklamacija odnosi na artikl koji je oštećen prilikom slanja, potrebno je sačiniti zapisnik o oštećenju u prisustvu kurira. Pritužbe se mogu poslati e-poštom na sljedeću adresu: office@plutaducan.hr

9. Vraćena roba mora biti pakirana u originalnom pakiranju i sadržavati sve komponente. Roba će biti vraćena zajedno s dokazom o kupnji.